Lorem ipsum dolor sit amet, probatus insolens te sed, cum è ex maiorum definizioni albucius. Sea solet patrioque à, quas meliore ocurreret eam on.

    Associu World Nail Statuti

    Eccu i statuti ufficiali di l'Associazione Mundiale per unghie.
    Statuti di l'Associazione Mundiale di Unghie

    01. Nome, sede righjunale è zona di attività

    L'associazione porta u nome `` World Nail Association ''.

    Hè basatu in Drobollach è estende e so attività in u mondu.

    Hè prevista a creazione di associazioni di filiali.

    02. Scopu

    L'associazione, chì l'attività ùn hè micca orientata à u profittu, hà per scopu di organizà diversi eventi naziunali è internaziunali per prumove l'artisgii di u `` design nail '' è l'industria cosmetica in generale.

    In più, l'applicazione di i membri di l'associu in diversi modi.

    03. Mezzi per ottene u scopu di l'associu

    U scopu di l’associu hè di esse uttenuta per mezu di i mezi ideali è materiali citati in i paragrafi 2 è 3.

    Servite com'è mezzu ideale:

    Organizazione di diversi eventi naziunali è internaziunali
    Organizazione di corsi di furmazione per u disegnu di unghie
    Publicazione di publicazioni
    Organizazione di campionati

    I risorse materiali necessarii devenu esse risusciti

    Cunsigliu di Cunzernazione è dumane
    Ingressu da l'avvenimenti
    Ingressu da i campiunati (per es. Tassi di ingressu)
    Donate
    Patrocurificà
    Ingressu da i corsi di furmazione (cuntribuzioni, emissione di certificati)
    Carichi di abbunamentu per publicazioni
    Cuntribuzioni à a valutazione è a certificazione di saloni di chioda

    04. Tipi di membru

    I membri di l'associu sò divisi in membri VIP, membri cumpleti, membri straordinarii è membri d'onore.

    I membri VIP è i membri cumpletu sò quelli chì participanu sanu à u travagliu di l’associu.

    I membri straordinarii sò quelli chì prumove l’attività di l’associu soprattuttu paghendu una quota di adunita aumentata.

    I membri onorabili sò persone chì sò numinati per servizii speciali à l'associu.

    05. Acquisizione di l'appartenenza

    Tutte e persone fisiche, persone giuridiche è partenarii cun capacità giuridica ponu diventà membri di l'associazione, chì cumpleanu i seguenti esigenze: Training of the physical person or the employes of the jurid juridic or partnership in a one of the Institute instituts of the WNA and a complete positive of the training; l'usu exclusivu di prudutti certificati secondu e esigenze di u WNA; Qualchese numinatu da u cunsigliu pò esse un membru di l'associu. U cunsigliu pò ricusà accettà i membri senza dà una ragione.

    I membri VIP è i membri cumpletu sò quelli chì participanu sanu à u travagliu di l’associu.

    I membri straordinarii sò quelli chì prumove l’attività di l’associu soprattuttu paghendu una quota di adunita aumentata.

    I membri onorabili sò persone chì sò numinati per servizii speciali à l'associu.

    06. Cessazione di l'appartenenza

    L'adesione cadu à a morte, in u casu di e entità ghjuridiche è i partenarii cù personalità ghjuridica, per via di a perdita di personalità ghjuridica, per a dimissioni volontaria è per via di l'esclusione.

    Pudete chjappà solu u 30 di ghjugnu è u 31 di dicembre. Deve esse cumunicatu à u cunsigliu per iscrittu cù almenu 2 mesi in anticipo. Se a notificazione hè ritardata, ùn entre in vigore finu à a prossima data di partenza. A data di a publicazione hè decisiva per a puntualità.

    U cunsigliu di direttore pò escludiri un membru chì hè in arretratamentu cù u pagamentu di a tarifa di iscrizzione per più di trè mesi malgradu dui recordatori scritti cù un periodu di grazia ragiunate. L'obligazione di pagà i diritti di adesione dovuti hè inalteratu.

    U cunsigliu pò ancu urdinà l'esclusione di un membru da l'associu per viulazione di altre ubligazioni d'identità è di cumpurtamentu disonoru.

    U Cunsigliu di Direttori pò ancu decide di cessà l'insignamentu onorariu per i motivi mencionati in l'ultimu paragrafu.

    07. Diritti è obblighi di i membri

    I membri di u votu è i membri d'onore sò intitulati di vutà solu à l'Assemblea Generale è di avè diritti di votu attivu è passivi.

    Ogni membru hà u dirittu di vede i statuti nantu à a so pagina di associu.

    Almenu una décima di i membri ponu dumandà à u cunsigliu per cunvene una assemblea generale.

    I membri anu da esse infurmati da u cunsigliu in ogni assemblea generale nantu à l'attività è a gestione finanziaria di l'associu. Se almenu una decima di i membri richiedenu questu, dendu ragioni, u cunsigliu di direttori duverà dà tali infurmazioni à i membri in quistione in quattru settimane.

    I membri anu da esse infurmati da u cunsigliu di a dichjarazioni finanziarie auditate (cuntabilità). Sì succede à l'Assemblea Generale, l'auditori anu da esse implicati.

    I membri sò obbligati à prumove l'interessi di l'associu in a megliu capacità è à astinassi di fà tuttu ciò chì puderia perjudicà a reputazione è u scopu di l'associu. Anu deve osservà l'statuti di l'associu è e decisioni di l'organi di l'associu. I membri VIP, i membri integrali è dinò i membri straordinarii sò obligati à pagà a tarifa d'iscrizzione è a tarifa di i membri in puntu in a quantità decisa da l'assemblea generale.

    08. Organi d’associu

    L'organi di l'associu sò l'assemblea generale (punti 9 è 10), u cunsigliu (punti 11 à 13), l'auditori (articulu 14), a homepage di l'associu (articulu 15) è u cunsigliu d'arbitru (articulu 16).

    09a Assemblea Generale

    L'assemblea generale hè a `` assemblea generale '' à u significatu di l'Attu di l'Associazione 2002. Una assemblea generale ordinaria si face annu.

    Assemblea straordinaria generale

    Decisione di u cunsigliu o di l'assemblea generale ordinaria,
    applicazione scritta da almenu una décima di i membri
    A dumanda di l'auditu (Articulu 21 (5) prima frase di i VereinsG)
    Risoluzione di un auditore (Sezione 21 (5) a seconda frase di i VereinsG)
    A decisione di un curatore ghjudicatu hè postu in quattru settimane.

    Sia a riunione generale ordinaria è straordinaria, tutti i membri anu da esse scritti almenu duie settimane prima di a data, per fax o email (à u numeru di fax o indirizzu email furnitu da u membru à l'associu) o per publicazione nant'à u Invitu à a pagina di u club (secondu u puntu 15). L'assemblea generale deve esse annunziata cù l'agenda. U cunsigliu di direttiva hè convocatu da u cunsigliu (paragrafo 1 è paragrafo 2 lettera ac), da un auditore (paragrafo 2 lettera d) o da un curatore ghjudicatu (paràgraf 2 lettera d).

    A muzione per l'Assemblea Generale deve esse sottumessa à u Cunsigliu Esecutivu per iscrittu, per fax o per email per almenu trè ghjorni prima di a data di l'Assemblea Generale.

    Tutti i membri anu u dirittu di assistisce à l'Assemblea Generale. Solu i membri VIP è onorarii sò intitulati di votà. Ogni membru hà un votu. U trasferimentu di diritti di votu à un altru membru hè permessu per un'autorizazione scritta.

    L'assemblea generale hè cumminata qualunque sia u numeru di quelli presenti.

    L'elezzioni è e risoluzione in l'Assemblea Generale sò generalmente realizati da una maiurità simplice di i voti validi eletti. E decisioni di cambià u statutu di l’associu o di scioglie l’associu, in ogni modu, necessitanu una maggiuranza qualificata di dui terzi di i voti validi.

    U presidente preside l'Assemblea Generale, è u Vicepresidentu l'impedisce di fà. Sì chistu hè impeditu, preside u membru più anticu di u Cunsigliu di Direttori.

    10. Funzioni di l'Assemblea Generale

    E seguenti misure sò riservate à l'Assemblea Generale:

    Accettazione è appruvazioni di u rapportu di cuntabilità è di u
    Chiusura di e cunte chjamendu l'auditore;
    Elezzione è cessazione di l'auditori;
    Approvazione di transazzioni legali trà auditori è associazione;
    Scaricamentu di u cunsigliu;

    11. Cunsigliu

    U cunsigliu hè cumpostu da sei membri, à dì u presidente è u vicepresidentu, secretariu è diputatu, cum'è un tesoru è diputatu.

    U cunsigliu hè determinatu da u presidente. U presidente pò sceglie u so successore, chì poi farà rimpiazzà ellu cum'è presidente.

    U mandatu di u cunsigliu hè di quattru anni; A determinazione hè pussibule. U periodu di quattru anni ùn applica micca à u presidente. Ogni funzione à u tavulinu deve esse realizata in modu persunale.

    U Cunsigliu di Direttori hè cunvucatu da u Presidente o, in casu ùn hè pussibule, da u Vicepresidentu per iscrittu orale. Sì quì hè impeditu ancu per un tempu imprevisible, ogni altru membru di u Cunsigliu di Direttori pò cunvene u Cunsigliu di Direttori.

    U cumitatu hà un quorum quandu tutti i so membri sò stati invitati è almenu a mità di elli sò presenti.

    U cunsigliu di direttiva passa e so risoluzione cù una maiuranza simplice; in casu di empate, u votu di u presidente hè decisu.

    U presidente ne presidenta, è u vicepresidentu s'ellu ùn hè micca capace di fà cusì. Chistu si impedisce puru, u catedre hè a rispunsabilità di u più vechju membru di u Cunsigliu di Direttori presente, o di u membru di u Cunsigliu chì a maiò parte di l'altri membri di u Cunsigliu determinanu.

    In più di a morte è di a caducazione di u mandatu, a funzione di un membru di u Cunsigliu di Management caduca à traversu a rimuzione è a dimissioni.

    U presidente pò caccià u cunsigliu tutale o alcune di i so membri in ogni mumentu. A rimessa hè in vigore cù l'appuntamentu di u novu cunsigliu o di u cunsigliu.

    I membri di u cunsigliu ponu dichjarà a so dimissione in scrittu in ogni mumentu. A dichjarazione di dimissioni hè da esse mandata à u cunsigliu di direttori è, in casu di dimissioni di tuttu u cunsigliu di direttori, à l'assemblea generale. A dimissione solu diventa efficace quandu un successore hè elettu o cooptatu.

    12. Impegnu di u cunsigliu

    U cunsigliu hè rispunsevule di a gestione di l’associu. Hè u `` corpu di gestione '' in u significatu di l'Attu di l'Associazione 2002. Hà tutte e funzioni chì ùn sò micca assignati à un altru corpu di associazione da i statuti. E seguenti cose riguardanu à a so sfera di attività:

    Stabilimentu di un sistema di cuntabilità currispondente à i bisogni di l’associu cù registrazione constante di i renti / spese è tenendu un inventariu di beni cum'è esigenza minima;

    Preparazione di u bilanciu annuale, u raportu annuale è i cunti annuali;

    Preparazione è cunvocazione di l'assemblea generale in i casi di a sezione 9 subsezione 1 è subsezione 2 lit. a - c di sti statuti;

    Informà i membri di u club nantu à l'attività di club, a gestione di u club è i cunti auditati;

    Amministrazione di l'assi di l'associu;

    Ammissione è esclusione di i membri di u club ordinariu è straordinariu;

    Ammissione è terminazione di l'impiegati di l'associazione.

    13. Obblighi speziale di i membri di u cunsigliu individuale

    U presidente gestisce ogni ghjornu l'impresa di l'associu. U sicritariu sustene u presidente in a gestione di l'affari di l'associu.

    U presidente riprisenta u club à l'esternu. E copie scritte di l'associu necessitanu la signatura di u Presidente in modu validu, in materie monetarie (disposizioni finanziarie) di u Presidente è di u tesoru. E transazzioni legali trà i membri di u cunsigliu è l'associu anu bisognu di l'appruvazioni di u presidente.

    I mandati ghjuridichi per rapprisintà l'associazione esternamente o per abbonà si ponu solu da i membri di u cunsigliu dettu in Paragrafu 2.

    In casu di periculu imminenti, u Presidente hè intitulatu à emettà struzzioni indipendente sottu a so propria responsabilità, ancu in materie chì fermanu in a sfera d'influenza di l'Assemblea Generale o di u Cunsigliu Esecutivu; in l'internu, però, queste necessitanu appruvazioni sussegwenti da u corpu di associazione rispunsevule.

    U presidente preside l'Assemblea Generale è u Cunsigliu.

    U sicritariu mantene l'ordine di l'assemblea generale è di a tavula.

    U cacheter hè rispunsevule per a gestione di u cash propiu di l’associu.

    In casu d'esse impeditu di piglià u postu di u presidente, u secretariu o u tesoru, i so deputati.

    14. Auditore

    L'Assemblea Generale elettu dui auditori per un periudu di quattru anni. A reelezzione hè pussibule. L'auditori ùn ponu micca appartene à alcun organu - cù l'eccezzione di l'Assemblea Generale - chì u travagliu hè u sughjettu di l'auditu.

    L'auditori sò rispunsevuli di u cuntrollu cuntrullatu cummerciale in quantu à l'esame di a gestione finanziaria di l'associu in quantu à a correzione di a contabilità è à l'usu statutariu di i fondi. U cunsigliu di direttore deve furnisce à l'auditori i documenti necessarii è furnisce l'infurmazioni necessarii. L'auditori anu da rapportà à u cunsigliu di direttori nantu à u risultatu di l'auditu.

    E transazzioni legali trà l'auditori è l'associazione necessitanu l'appruvazioni di l'assemblea generale. Per u restu, e disposizioni di sezione 11 sottosezzioni 8 à 10 applicanu mutatis mutandis à l'auditori.

    15. Pagina di u club

    A homepage di l'associu hè creata sottu un situatore di risorse uniforme per esse decisu da u presidente.

    Serve per informà à i membri di u club è à i membri potenziale è i partiti interessati nantu à i sughjetti cun chì u club tratta.

    I publicazioni nantu à a pagina d'accolta di l'associazione sustituiscenu e cumunicazioni scritte à i membri di l'associu. Dunque, i membri di u club anu à fighjà regularmente a pagina iniziale per riceve messaggi impurtanti in tempu adattatu.

    L'infurmazione chì hè destinata solu à un gruppu specificu di persone pò esse prutetta per via di restrizioni di accessu. I funzioni d’identificazione chì permettenu l’accessu à l’infurmazione sò dispunibili da u gruppu autorizatu di persone da u cunsigliu.

    16. Pannellu d'arbitrazione

    U tribunale d'arbitru internu hè numinatu per arbitrà tutte e dispute derivanti da a relazione di associazione. Hè un `organu di cunciliazione 'in u significatu di l'Attu di l'Associazione 2002 è micca un tribunale arbitrale secondu u §§ 577 ff ZPO.

    U tribunale arbitrale hè custituitu di trè membri integrali. Hè furmatu cusì chì una parte di a disputa nomina un membru cum'è arbitru à u cunsigliu per scrittu. Se dumandatu da u cunsigliu in settimu ghjorni, l'altra parte à a disputa chjamarà un membru di u tribunale arbitrale in quattru ghjorni. Dopu a notificazione da u cunsigliu in quattru ghjorni, l'arbitri designati elettaranu un terzu membru VIP o membru tutale per presiderà u tribunale arbitrale in quattru ghjorni più. Cù l'uguaglianza di voti trà i lotti pruposti. I membri di u tribunale arbitrale ùn ponu appartene à nessun corpu - cù l'eccezzione di l'assemblea generale - chì l'attività hè u sughjettu di a disputa.

    U tribunale arbitrale piglia a so decisione dopu a cummissione mutuale in prisenza di tutti i so membri cù una maiuranza semplice. Decide à u megliu di a mo cunniscenza è di a mio credenza. E so decisioni sò finale.

    17. Dissoluzione vuluntaria di l’associu

    A dissoluzione vuluntaria di l'associu pò esse dicisa solu à una assemblea generale è solu cun una maggioranza di dui terzi di i voti validi dispunuti è cun l'accunsentu di u presidente.

    Questa assemblea generale deve ancu - se ci sò assi d'associazione - decide di l'urganisimu. In particulare, duverà designà una dirigente è piglià una decisione nantu à quale di trasfiriri l'assi restanti di u club dopu chì i passivi sò stati cuparti. IMS Europe - Nail Vertriebs GmbH duve, quant'è pussibile è permessu, passà questa proprietà à una urganizazione chì persegue u listessu o simili scopi cum'è questa associazione.

    Avè più Dumande?